BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, March 26, 2011

kasih sayang........

hello...
assalamualaikum..
aku ni nma je da wat blog kn tapi blog aku cam hampeh g...
actually,,,
aku ni pemalas sbnarnya,.,,mls dlam suma bnd..
cam pepatah melyu 2...
hidup mw x mw..mti pun x mw..
aduhhhh...

aku juz nk kongc smtg la...
tntg ksh syg..
bkn ksh syg tEmOok kt aku..
antu 2 nk wt pa..
bnd ni adlh smtg yg aku slalu nmpk..
x kra la kt mna pn..tp slalu jd lam fmly laaa.
haaa????
msti la fmly mnusia,,,
bukan lmbu syg oooo...
haehhhh,...

k la,,aku pndk kn crta la ea..
aku slalu prsan,,
cntik??
ohh,,tidak...
aku slalu prsan yg lau seorang ank 2 dk jauh dri
fmly dia mst ank 2 x brapa nk rpat ngan mak or ayah or kedua2nya sekli..
slalunya lau c anak 2 dok asrma dri kcik laa..
dah sah la dk jauhkn...
so,,komunikasi pn smkin jauh la kn...
ntah2 x dak lgsg sesi kongc2 crta ke,,luahan prsan ke
or,,papa je la...
erm,,,

aku x tw la lau ada yg sbliknya,,,
tp ni yg slalu aku npk laa...
knp msti jd bnd ni...
pa slh ank 2??
lg2 lau c ank 2 da nk papa je,,
mst prlu disoal jwb dengan pnjg lebarnya dahulu..
BERBANDING..
dengan c ank yg sntiasa dirumh..
pa yg d mntk psti sng..
kdg2...
x smpt nk mnyk g da dpt..
huh..
dsyat2!!!
ni blh menybabkan perhubungan adk brdik brantakkan...

aku bkn nk slhkn ibu bapa 2..
tapi..mmg x wajarlahkan..
kwn2 aku pn da jgk jd cm ni...
aku??
pnh jgk...
tapi aku x kn slhkn spa2...
coz...
mak aku adlh wanita terbaik bagi aku,,,

p / S : sentiasa la brkomunikasi dengan ank2...lau sesibuk mna sklipun ank2 ttp no 2 slpas suami kn...( pesanan utk aku juga pd 10 thn akn dtg)

0 comments: