BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, February 1, 2011

AKU VS DURIAN


Ahaaa…spa x kenal durian kan..raja buah..pling fames..pling berbau.. n pling aku x suka..bau saja pn da wt aku pning da..2 blum mkn g..
Tapi,,
Tiba2 aku tingin nk mkn durian…dan tiba2 jugak pak tam aku mai anta durian kat istana aku ni..cam tau2 plak kn..mula2 2 aku jual mhal je…wat2 x nmpk(sedangkan tingin gak)..pas tok aku kopek buah 2 aku pn try la ckit…mla2 aku bau dlu…ermmm,,,wgi la plak..pas 2 try rsa ckit..sdp jgk…pa g..trus la merasa…hahaha..

Nampk cam sdap ja kan....

5 minit kemudian…
Aku rasa kerongkong aku da yg x kna,,,berbau plak 2…eeeiii,,bsuk glaaaaaa…
 10 minit pas 2…
rsa cam nk muntah plak…cam mlekit2 pn da mlt aku ni..aku da mla pning…dunia da mla kelam…aku nmpk org2 di sekeliling aku da  mla mengecil…dada aku mkin sakit…ditimpa buah durian…buah sebesar temook…dannn…aku tersenyum…syok la 2…suda2..ok,,khayalan aku je,,hahaha
DAN aku x rsa aku nk mkn buah 2 da..ini adalah kali trakhir aku mkn buah ni…Beta tidak suka durian..tidak sama sekali!!!
***tapi npa tba2 aku tingin nk mkn durian ea??

2 comments:

DiahRodzi said...

durian tu sedap la...ruginyaaa..hehehe

ghadis blurr said...

nk wat cam na da aku sepesis 2...