BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, February 19, 2011

Di pau dgn bdk2 Sek..

Satu petang yg hening…burung2 berkicauan..sang mentari mula menguatkan air condnya,,
Aku da pjmpaa tntg SBE (pengalaman berasaskan sekolah) plak..x pe la..
Aku ngan mmbe aku,,si nenek 2 ngah rehat2 kat astaka..
Nak di jadikan cte…da la bdk2 sek ren dk tggu parents diaorang amekkan..
Dekat je ngan aku n nenek..
Tiba2……………………………….
Budak 1: kak,,,,da anset x??
Si come: erm,,ada,,knpa??
Budak 1: blh pnjm x??kmi nk tpon ayah kmi soh mai amek..?
Si come: blh2…brpa no???~mxS 2……~
Dan bdk 2 pn berckap la ngan bpak beliau……..
Bdk 2: kak,,,kmi nk tpon mak kmi jgk…???
Si come: oo,,,ok..meh no,,,,~mXs Lg….
Budak 3: kak,,kmi nk gna jgk…
Si come :~senyum kmbing~…..ok…~mXs =(~
………………………………………………………………..
Yg ci nenek ni kja glak ja kat aku…
Mmbe aku ni pn kna jgk…dia tgh dk mkn cklat kn…tapi dia x prsan da sorg bdk ni berdiri dpn dia sambil wat mka ksian kan..(lupa knak2 mmg suka cklat kn..)
Agak lma la bdk 2 memerhati mmbe aku ni mkn..mybe dia da x thn kot..
Bdk : kak,,kmi nak coklat ckit blh x ???
Mmbe aku : haaa…blh2…amek laa….~blushing mmbe aku,,mka da tkar hijau 2..hahahah
X sgka plak ari 2 aku ngan mmbe aku,,pah(sorry r aku pggil nenek..hehehe)
Dipau dengan budak2…huuhuuu



0 comments: