BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, February 19, 2011

La ikro ha fiddin…

TIADA PAKSAAN DALAM ISLAM..

hero n heroin cta ni..

Kisah cinta seorang lelaki kristian dengan pmpn islam…crta yang mnrik…lelaki 2 seorang dktr dan pmpn 2 lulusan university al-azhar…tapi pmpn ni da barah hati…=(
Ending dia mmg sdih…aku x jgka lgsung ending dia cam 2….dktr 2 mninggal dunia..sbb pe,,kna tgk sndri r..pas 2 dia dermakan hti dia utk pmpn 2..buah pggang dan mata dia untuk pesakit dia…baiknya dia,,,sedih….tp,,aku ttp cool kn...mmbe aku smpi ngis2…teresak2 dia…terpksa la aku pnjmkn tdung aku ni utk dijdikan tisu..besa la,,aku kan pemurah…baik ati...hehehe
So,,moral dia,,,,
*

*
*
*
*
*
*
*
Kena tgk sndri la bru twu…=)
P/S : kita,,umat islam tak prejudis dan tak memandang hina orang yang bukan islam,,hidayah itu milik Allah,,Dia berhak berikan kepada sesiapa yang Dia kehendaki..

6 comments:

4 Bestari 2014 said...

aloo rugi xtngk..huhuhu

DiahRodzi said...

aku tgk playfull kiss dkt umah ja..hehehee...nnt crita kat aku nah....aku tau crita neh best tp xbleyh nak tgk ngan ang...huhhuhu

ghadis blurr said...

ain_myra : 2 laa,,,spa sruh blik..hehehe

DiahRodzi :almak,,tba2 aku lpa ingatan kn..hahaha

cokLed caNdy :) said...

siapa mmbe kamu yg nangis teresak2 tu??baiknyerrrrr hati pinjamkan tudung yek? haha!

ghadis blurr said...

hahahha..jgn wat x ngku plak ye cik diana...huhuhuhohohohihihii

4 Bestari 2014 said...

ahahaha diana kntoi nges teresak2..hik3