BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, February 7, 2011

DIARI AKU DAN TEMOOK..


Hahahaha….mgkin da yg kenal temook ni spa…mgkin  x..temook ni buah aty aku…knp temook???sbb dia berisi…sbb dia cam hmster…sbb dia cam tembikai…hahahaha…x dela…sorry ea terkutuk u ckit…sbnrnya dia x gmuk pn..brisi2 ckit je…alamak,,,da terfitnah temook la,,kta dia x gmuk plak…hahaha..tpi btoi…sesedap rsa la org tua2 ktakn…
Anyway,,dlu..aku suka laki yg tinggi2..tapi,,da 1 mslah la…laki yg tggi2 ni suma krus2..keding2…cam lidi sate la plak…x berkenan nyah..aku suka yg jns berisi2 ckit…cm bear gitu..cam temook…syok ckit nk plukkkk….tp time kwen t laaa kn…hehehhe…temook ni pun tggi jugak…lbh ckit drpd aku ja…(tggi ke 2??)                                             
Perkenalan aku ngan temook ni plik ckit..slalunya spa2 yg knl aku msti nk kwn2 dlu la…nk msj2 dlu…da lma ckit msj bru gtw..”sbnrnya,I suka kat u laa”..”nk x u jd tman istmwa I??”..”I da lma jth ati kt u”…ayoo..aku smpi da blh hafal suma 2…riak la palak..haha..TAPI,,temook ni dia len,,da 1 mlm 2 dia kol aku(walhal aku x pnh da no dia,,ckp pn x pnh wlpn 1 kls,,nk msj lg la x kn)..trus dia ckp dia suka kat aku..n dia nk kpel ngan aku…mla2 2 mmg aku x cya..yla,,msa 2 bdk2 kls aku ni jns ska men2..aku x tw npa esk 2 aku msj dia kta aku tima dia…waaa…tba2 je,,plik kn??
Start dri ari 2,,aku pn sah la diijab kabulkan menjadi kekasih ati dia..Bru smggu kpel kmi da break..tapi,esk 2 smbg blik..hahaha..x tw npa aku syg dia..kmi byk x da gdo..break pn sma byk ngan hari kmi kpel pa…BUT..semenjak tiga menjak ni aku da jrg gdo ngan temook..dua2 da mtang kot..hahaha..cm btoi je da mtg kn…aku ngan temook ni da 1 persamaan..2 2 ego..tapi,,dia la slalu beralah..sbb,,aku ska dia pjuk aku..temook plak x rti nk pjuk pmpn…kayu btoi la dia nh…rsa cm nk gusti je…tapi x pe..aku ttp syg dia..!!
Kepada temOok!!
Sampai bila la u nk blaja pjuk I ni…I da pnt mrjuk tw…tlg la pjuk I ni cpt…hahha..lg 1..u da jnj x kn mrokok kn…hrp2 u akn pgg jnji u 2 tw..n 1 more,,I hrp rltnship kita ni sampai ke cicit la ye…iyala,,wtpe kwn lma2 lau x smpi ke jnjg plmin kn…opss,,u da jnj nk kwen t pki bju purple kn…hehehe…wana favourte kta kn..lau u bca ni..i nk bgtw,,yg I sygggggg u sgt…bukan stkat syg je…cinta skli tw…ini bukan cinta monyet or zirafah or khinzir k..ini reality pny…dtg dari jauh..jauh sgt…dari lubuk aty saya yg kecil n berwarna pink ni…eh2..mrah kot…x la purple la…ahhh..papa je la..hehehhe
Papa pn,,aku thu,,korg pn da ksh cinta yg tersndiri kn..harap2 korg pn akan bhgia ngan plihan ati korg k..

ni tEmOok msa muda...


ni msa mjlis akad nikah aku ngan temook..
2 org 2 kuli je..hahaha..pgpit aku 2..
(Berangan je ni)

P/S: Sorry la temOok coz aku ska wat prgai cm bdk2..syok!!


0 comments: